ثامن نیوز

اخبار، اطلاع رسانی ها و پیام های خیریه و دارالشفاء ثامن الائمه

تلاش ثامن برای مقابله با ویروس کرونا؛

بازدید مدیرعامل موسسه ثامن‌الائمه از کارگاه تولید ماسک و لباس، ویژه مراکز درمانی در شرق اصفهان


محمد حسین افقری مدیرعامل موسسه ثامن‌الائمه علیه‌السلام به همراه محمدرضا پاک‌نژاد عضو هیات امناء و علیرضا اشکبوس مدیر روابط‌عمومی روز ششم فروردین ماه 1399 از کارگاه تولیدی ماسک و لباس، ویژه مراکز درمانی در شرق اصفهان بازدید کردند.
به گزارش پایگاه خبری ثامن‌نیوز، باتوجه به اهمیت تهیه، تولید و توزیع ماسک‌های بهداشتی به عنوان یکی از اقلام بهداشتی موثر در مقابله با شیوع بیماری کرونا، جهت حفظ سلامت مردم و همچنین تلاش در راستای تمهیدات لازم برای تأمین ماسک و محصولات بهداشتی از کارگاه تولیدی موسوی واقع در شرق اصفهان بازدید کردند.
مدیر روابط‌عمومی ثامن گفت: با هدف رفع موانع تولید، امروز بازدیدی از کارگاه تولیدی ماسک و لباس، ویژه کادر درمانی و پزشکان در اصفهان انجام شد.
علیرضا اشکبوس افزود: در این بازدید‌ مشکلات و چالش‌های پیش روی تولید بیشتر این کارگاه مورد بحث و بررسی قرار گرفت که کمبود نقدینگی، مشکلات اجرایی و کمبود پارچه سد‌های پیش روی تولید این کارگاه بود.
همچنین محمد حسین افقری مدیرعامل موسسه بیان کرد: کشور ما در شرایط خاصی قرار دارد و باید تلاش کنیم تا موانع پیش روی تولید مواد ضدعفونی‌کننده و بهداشتی در اسرع وقت برداشته شود.
افقری با تاکید به عرضه سریع اقلام و کالا‌های بهداشتی گفت: یکی از اصلی‌ترین وظایف این کارگاه‌ها تولید و توزیع است.
وی تصریح کرد: تلاش می‌شود همگام با سراسر کشور با پیگیری مسوولین عالی‌رتبه استان و کشور و سایر فعالین اقتصادی و تولیدکنندگان با تشریک مساعی بتوانیم نیاز‌های استان و کشور را حل کنیم و بر این بحران بوجود آمده فائق آییم.


4 سال پیش