ثامن نیوز

اخبار، اطلاع رسانی ها و پیام های خیریه و دارالشفاء ثامن الائمه

بزرگترین کارآفرین کشور:

ثامن سازمانی چابک و پویاست


علیرضا نبی کارآفرین برتر کشور در بازدید از موسسه ثامن الائمه علیه السلام این درمانگاه را مجموعه ای پویا، چابک و بهینه ساز خواند.

به گزارش روابط عمومی ثامن علیرضا نبی در شام ششم دی ماه ۱۴۰۲ از خدمات درمانی موسسه خیریه و دارالشفا ثامن الائمه علیه السلام بازدید کرد و در جمع مدیران این درمانگاه از خدمات بسیار ثامن با تعرفه های خیریه ابراز شگفتی نمود و گفت: فعالیت چنین موسسه های مردمی در کشور امیدآفرین است، این موسسه با رهبری آقای افقری مدیرعامل ثامن توسعه قابل قبولی داشته و سازمانی چابک، پویا و بهینه است و از فضای فیزیکی به نحو احسن خدمات متنوع درمانی به مراجعین ارائه می شود.

این کارآفرین اجتماعی در عصر حاضر ارتباطات را رمز موفقیت دانست و بیان کرد: در زمان های گذشته داشتن اطلاعات و عمل کردن به آن را عامل موفقیت میدانستم اما در حال حاضر ارتباطات حرف اول را می زند. این استاد دانشگاه در پاسخ به سوال جذب توریسم درمانی در ثامن گفت: حلقه های مفقوده در چرخه کسب و کار خیریه موسسه ثامن وجود کمیته های رسانه و بین الملل است که با سعی و تلاش و تولید محتوای با کیفیت می توان به آن دست یافت.

او در بازدید از واحد روابط عمومی تولیدات این بخش را تحسین برانگیز خواند و با امضای پوستر رونمایی خیریه مکث حمایت خود را از این خیریه اعلام نمود و خاطرنشان کرد: من جز عشق در این موسسه چیزی ندیدم و قطعا برکت این فعالیت ها به دست امام رضا علیه السلام است، ما هرچقدر اعتقاد به امام رضا علیه السلام در زمینه های مختلف داشته باشیم قطعا ایشان اجابت می کنند.

علیرضا نبی، کارآفرین اجتماعی کارخانه‌های متعددی را تاسیس کرده که شرط استخدام کارگران در آن‌ها، داشتن سوء پیشینه است. او فارغ التحصیل فوق لیسانس و دکترای رشته اقتصاد بین الملل می باشد


4 ماه پیش