ثامن نیوز

اخبار، اطلاع رسانی ها و پیام های خیریه و دارالشفاء ثامن الائمه

ثامن در حال تغییر؛

حفظ سلامت پرسنل با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی


جلسه ویژه مدیر روابط‌عمومی و حراست با پرسنل پذیرش ثامن پنجشنبه 5 تیرماه 1399 برگزار گردید.
در این جلسه علیرضا اشکبوس با تاکید بر رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی به عدم ورود افراد غیر، پزشکان، پرستاران و دیگر همکاران به کابین پذیرش اشاره کرد و متذکر شد: سلامت پرسنل برای مدیران موسسه خیریه و دارالشفاء ثامن‌الائمه علیه‌السلام بسیار حائز اهمیت است و به دلیل شیوع بیماری کرونا بنا داریم تا از تردد افراد غیر به قسمت پذیرش جلوگیری شود.
مدیر روابط‌عمومی خاطرنشان کرد: با توجه به ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این زمان باید خدمات آنلاین موسسه قوی‌تر عمل کند و پرسنل پذیرش می‌توانند بهترین مبلغ جهت معرفی خدمات آنلاین ثامن به مراجعین باشند.
وی با تاکید بر تعامل همکاران با یکدیگر به حمایت پرسنل از همدیگر در موقعیت‌های مختلف اشاره کرد و گفت: ممکن است روزهایی فشار کاری و تعداد مراجعین زیاد باشد بدیهی ست که همکاران با کمک به یکدیگر می‌توانند خدمات بهتری را ارائه نمایند و از حاشیه‌ها دوری کنند.
همچنین توجه به شعار سال تحت عنوان "تکریم ادامه دارد" و تکریم ارباب رجوع امری ست که کارمندان به خصوص پرسنل پذیرش که با بیماران ارتباط بیشتری دارند، باید رعایت کنند چرا که امروزه مخاطب ما هوشمندتر از قبل شده و موسسه ثامن در حال تغییرات و حرکت رو به جلوست و اقتضای کار این است که نیروها با پیشرفت موسسه همراه باشند.
در پایان صحبت‌ها و نقدهای پرسنل پذیرش هم شنیده شد و اشکبوس به نمایندگی از حوزه مدیریت از زحمات آن‌ها تقدیر و تشکر کرد و قرار شد تا جایی که میسر است برای بهینه‌تر شدن کارها مصوبات جلسه پیگیری شود.


4 سال پیش