ثامن نیوز

اخبار، اطلاع رسانی ها و پیام های خیریه و دارالشفاء ثامن الائمه

گام دوم ثامن؛

شروع دومین دوره مدیریت مدیرعامل


محمدحسین افقری در دهمین جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه برای دو سال دیگر مدیرعامل موسسه خیریه و دارالشفا ثامن الائمه شد.
محمدحسین افقری که در کارنامه سابقه فعالیت خود، چندین سال عضو هیئت مدیره ثامن بوده است، از سال 1396 به عنوان مدیرعامل این موسسه انتخاب و فعالیت های خود را آغاز کرد. وی در ابتدای مدیریت خود با به روزرسانی و نوسازی کلینیک های دندان پزشکی، فیزیوتراپی و آزمایشگاه سهم به سزایی در تغییر عملکرد و فضاسازی جدید و مدرن ثامن ایفا کرد و با راه اندازی واحد روابط عمومی و آموزش و ارزیابی انقلابی در بحث خدمات آنلاین، تبلیغات و رسانه، فعالیت های بصری، رویدادهای آموزشی، برگزاری همایش ها، سمینارها و مراسم های ملی مذهبی ثامن ایجاد کرد.
همچنین در پایان دوره مدیریت دو ساله خود با تشکیل کمیته انضباطی ثامن و تدوین آیین نامه های انضباطی و استخدامی گامی موثر در ساختار تشکیلاتی دارالشفا ثامن الائمه برداشت. به گفته افقری چشم انداز او تا سال 1398 بازسازی و تجهیز 30% از کلینیک های موسسه بوده است که اکنون موفق به بازسازی و تجهیز 90% از خواسته خود رسیده است.
به گزارش پایگاه خبری ثامن نیوز محمدحسین افقری پس از رای گیری در دهمین مجمع عمومی عادی سالیانه موسسه خیریه و دارالشفاء ثامن الائمه علیه السلام برای دومین دوره مدیریت خود به عنوان مدیرعامل انتخاب گردید.


4 سال پیش