ثامن نیوز

اخبار، اطلاع رسانی ها و پیام های خیریه و دارالشفاء ثامن الائمه

معاونت اجرایی ثامن خبر داد:

کاهش چشمگیر شکایات مراجعین در دوسال گذشته


چهارمین مجمع عمومی عادی و فوق العاده موسسه خیریه و دارالشفا ثامن الائمه علیه‌السلام ۱۶ دی ماه ۱۴۰۲ برگزار گردید.

در این جلسه علیرضا اشکبوس معاونت اجرایی ثامن در ده بخش اقدامات کلینیک‌ها، منابع انسانی، حراست، فناوری اطلاعات، فضاسازی محیطی، ثامن گرافیک، خیریه و... گزارش عملکرد دو ساله درمانگاه را در جمع هیئت امنا موسسه ارائه داد.

معاونت اجرایی ثامن با اشاره به برگزاری رخدادهای شاخص از جمله مراسم شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها و عرفه با حضور بیش از ۳ هزار مخاطب و دعوت چهره های مطرح کشوری و شهری از جلسات موثر مدیریت برای پیشرفت این درمانگاه خبر داد و متذکر شد: به علت عملکرد خوب درمانی موسسه و سعی و تلاش حراست مجموعه مجموع شکایات مراجعین و بیماران نسبت به دوسال قبل بسیار کاهش یافته است.

اشکبوس در ادامه افزود: تغییر فیزیکی طبقه همکف با کف سازی و افزایش ارتفاع در سقف، تغییر مدیریت فناوری اطلاعات با حضور نیروهای حاذق در این امر، تغییر ساختار منابع انسانی براساس اصول و ضوابط اداره کار و تغییر رویکرد خیریه به تخصصی شدن در حوزه دندانپزشکی کودکان کار و نیازمند، راه اندازی ثامن گرافیک با تجهیزات به روز برگ زرینی از خدمات ارائه شده در این دوسال گذشته بوده است.

علیرضا اخوان مدیر فناوری و اطلاعات ثامن نیز با ارائه گزارشی از مجموع فعالیت های این بخش، امنیت شبکه در این سازمان را از مهم ترین اقدامات خواند و گفت: ارتقا سیستم های درمانی، افزایش سرورهای اختصاصی، سرعت و isp های اینترنت از دیگر کارهای شاخص این بخش بوده است.

علی شهسوارزاده مدیر مالی ثامن نیز با ابراز خرسندی از روند مالی مجموعه اظهار کرد: میزان سود و زیان و بدهی های درمانگاه بررسی کرد و ثامن را مجموعه ای مستقل در اداره هزینه ها خواند.

گفتنی است در پایان اعضای هیئت امنای ثامن از زحمات کلیه پرسنل و مدیران درمانگاه تشکر و قدردانی کردند


4 ماه پیش